prelegenci

Jean-Noel Georges

Jean-Noël ma piętnastoletnie doświadczenia w dziedzinie strategii korporacyjnej, strategii optymalizacji sprzedaży i marketingu. Szczególne doświadczenie ma w obszarach ekspansji rynku geograficznego, modeli działalności gospodarczej opartej na outsourcingu, zarządzania online doświadczeniami klientów, tworzeniu propozycji wartości i modeli korzyści.
Jean-Noël stworzył i zarządzał ośrodkami opracowania oprogramowania i wdrażał na całym świecie usługi serwisowe w globalnych firmach zajmujących się kartami elektronicznymi, firmach telekomunikacyjnych i instytucjach finansowych, takich jak, między innymi Gemalto, Morpho, Giesecke & Devrient, Oberthur, NXP, Inside, Infineon, Atmel, ASK. Orange, Vodafone, Deutsch Telekom, Telefonica, NTT Docomo, VISA, Mastercard, American Express i RBS. W ostatnich latach Jean-Noël skoncentrował się na personalizacji kart elektronicznych, od generowania zabezpieczonych danych kart elektronicznych do dostawy do użytkownika końcowego.
Jean-Noel jest szczególnie zainteresowany następującymi dziedzinami:
• Rynek kart elektronicznych, Identyfikacja Cyfrowa, BYOD, płatność wschodząca, płatność elektroniczna i rozwiązania internetowe
• Zarządzanie programem i projektem
• Planowanie strategiczne i doświadczenie wdrażania.