prelegenci

Maciej Gawinecki

Absolwent Politechniki Warszawskiej i National University of Ireland, Galway oraz Executive Studies in Finance (Szkoła Główna Handlowa i Ernst&Young).

W 1998 roku pracował w Irlandii w Nortel Networks gdzie zajmował się rozwojem produktu. W Procter and Gamble (1999) odpowiadał za finanse i marketing. W latach 2000-2005 w Accenture / Andersen Consulting a od 2005 w A.T. Kearney – pełni funkcję management consulting.

Zajmował się:  zwiększeniem efektywności operacyjnej procesora kart w regionie CEE,; projektami commercial due diligence w sektorze fintech; analizą rynku płatności w Polsce; strategią rozwoju płatności mobilnych; strategią izby rozliczeniowej w regionie CEE ; wypracowaniem, weryfikacją oraz wdrożeniem strategii akceptacji kart płatniczych na rynku polskim dla czołowego, globalnego systemu płatniczego; wypracowaniem strategii integracji i rozwoju agenta rozliczeniowego kart płatniczych po przejęciu przez globalnego dostawcę rozwiązań w obszarze płatności; zwiększeniem sprzedaży kart kredytowych dla banku w regionie CEE; rewizją strategii cenowej kart płatniczych banku detalicznego w Polsce; rewizją długoterminowej strategii (w tym kartowej) dla jednego z czołowych banków w Europie Środkowo-Wschodniej.