Warning: count(): Parameter must be an array or an object that implements Countable in /home/medserv/domains/conkarta.pl/public_html/app/controler/page.php on line 56

Warning: count(): Parameter must be an array or an object that implements Countable in /home/medserv/domains/conkarta.pl/public_html/app/controler/page.php on line 56

Warning: count(): Parameter must be an array or an object that implements Countable in /home/medserv/domains/conkarta.pl/public_html/app/controler/page.php on line 56

Warning: count(): Parameter must be an array or an object that implements Countable in /home/medserv/domains/conkarta.pl/public_html/app/controler/page.php on line 56

Warning: count(): Parameter must be an array or an object that implements Countable in /home/medserv/domains/conkarta.pl/public_html/app/controler/page.php on line 56

Warning: count(): Parameter must be an array or an object that implements Countable in /home/medserv/domains/conkarta.pl/public_html/app/controler/page.php on line 56

Warning: count(): Parameter must be an array or an object that implements Countable in /home/medserv/domains/conkarta.pl/public_html/app/controler/page.php on line 56
CEDP 2018 | XI Konferencja Central European Digital Payments - Warsaw 2018

Warning: count(): Parameter must be an array or an object that implements Countable in /home/medserv/domains/conkarta.pl/public_html/app/controler/page.php on line 56

prelegenci

Albert Hupa

Prezes IRCenter, dr socjologii, badacz sieci społecznych, specjalista od analiz digitalowych i web mining. Na co dzień realizuje komercyjne projekty badawcze wykorzystujące tradycyjne i nowoczesne techniki analityczne (z wykorzystaniem technologii internetowych i mobilnych). Członek PTBRiO

o prezentacji:

M-commerce to bankowość, płatności, zakupy i promocje przez smartphone’y i tablety. Sercem m-commerce są aplikacje do zakupów i programów lojalnościowych. Aplikacje bankowe i płatnicze to tylko peryferia tego świata, które zachęcają do korzystania kolejnymi promocjami. Opiszemy świat mobilnych finansów z perspektywy badania CAWI, analizy danych z Google, social mediów; pokażemy wschodzące i spadające rozwiązania finansowe w mobilnym świecie Polaków.