Warning: count(): Parameter must be an array or an object that implements Countable in /home/medserv/domains/conkarta.pl/public_html/app/controler/page.php on line 56

Warning: count(): Parameter must be an array or an object that implements Countable in /home/medserv/domains/conkarta.pl/public_html/app/controler/page.php on line 56

Warning: count(): Parameter must be an array or an object that implements Countable in /home/medserv/domains/conkarta.pl/public_html/app/controler/page.php on line 56

Warning: count(): Parameter must be an array or an object that implements Countable in /home/medserv/domains/conkarta.pl/public_html/app/controler/page.php on line 56

Warning: count(): Parameter must be an array or an object that implements Countable in /home/medserv/domains/conkarta.pl/public_html/app/controler/page.php on line 56

Warning: count(): Parameter must be an array or an object that implements Countable in /home/medserv/domains/conkarta.pl/public_html/app/controler/page.php on line 56

Warning: count(): Parameter must be an array or an object that implements Countable in /home/medserv/domains/conkarta.pl/public_html/app/controler/page.php on line 56
CEDP 2018 | XI Konferencja Central European Digital Payments - Warsaw 2018

Warning: count(): Parameter must be an array or an object that implements Countable in /home/medserv/domains/conkarta.pl/public_html/app/controler/page.php on line 56

prelegenci

Aleksander Kijek

Aleksander jest utalentowanym product managerem zafascynowanym branżą FinTech i neurobiologią. Zanim dołączył do zespołu Nethone, rozwijał swoje umiejętności jako lider projektu PISAK - inicjatywy na rzecz inkluzji osób z ciężką niepełnosprawnością przy pomocy technologii - a także jako koordynator licznych projektów w American Jewish Joint Distribution Committee.

W Nethone Aleksander odpowiada za zarządzanie rozwojem produktu, koordynację prac zespołów deweloperskich oraz analitycznych, a także za za utrzymanie najwyższej sprawności operacyjnej organizacji liczącej blisko 40 wysoko wykwalifikowanych pracowników.