rejestracja

FORMULARZ ZGŁOSZENIOWY

X Międzynarodowa Konferencja

Central European Digital Payments

12-13 grudnia 2017 r.

Hotel Novotel Warszawa Centrum ul. Marszałkowska 94/98, Warszawa

Co roku w Konferencji CEEC uczestniczy ok. 350 osób z kraju i zagranicy. Odpowiednio wczesne zgłoszenie udziału w niej to gwarancja wczesnego zapoznania się z agendą, spokojnego wyboru interesujących prezentacji, umówienia spotkań biznesowych, otrzymywania aktualnych informacji o Konferencji, a także skorzystania z rabatów dla wybranych grup słuchaczy…

 

Karta wstępu na dwa dni konferencji

(włącznie z udziałem w Polskiej Gali Digital Payments wieczorem 12 grudnia br.) 1.500 PLN (+23% VAT)

 

Karta wstępu tylko na dzień 12 grudnia br.

(włącznie z udziałem w Polskiej Gali Digial Payments wieczorem) 900 PLN (+23% VAT)

 

Karta wstępu tylko na dzień 13 grudnia br. 700 PLN (+23% VAT)

 

Ulgi:

20% dla członków RWKB, ZBP, PIIiT, KIG, PTI, Izby Gospodarki Elektronicznej, Konferencji Przedsiębiorstw Finansowych w Polsce, Polskiego Związku Instytucji Pożyczkowych

50% dla administracji centralnej i samorządowej oraz uczelni i jednostek naukowych

100% dla Posłów i Senatorów RP

 

Liczba osób w dniach 12-13grudnia 2017 r. (2 dni)

Tylko w dniu 12 grudnia 2017 r. (1 dzień)

Tylko w dniu 13 grudnia 2017 r. (1 dzień)

Dane firmy:

Dane firmy:

Adres:

Miasto

Kod pocztowy

NIP:

Tel.:

Fax:

E-mail:

Dane osoby zgłaszającej:

Imię i nazwisko:

Stanowisko:

Tel.:

E-mail:

Zgoda na przesłanie faktury elektronicznej:

Miejsce na ewentualne uwagi lub komentarze (np. podanie imion i nazwisk zgłaszanych uczestników konferecji, inny adres do wysyłki faktury itp.itd.)

Potwierdzam, że zapoznałem/am się z „Warunkami udziału”
w Konferencji Central European Digital Payments 2017 i je akceptuję.

UWAGA: Rabat 10% za zgłoszenie i dokonanie wpłaty do 30 września 2017 r.